Продавець Santeh-Niko розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
303 відгуків
Santeh-Niko
+380 (95) 167-78-02

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення товарів належної якості Протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови, що: - товар не було введено в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережено всі ярлики, плівки та заводське маркування. Обміну та поверненню як товари належної якості не підлягають такі категорії товарів: чохли, плівки, скла, окуляри, зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, флеш-пам'ять, квадрокоптери, мережеве обладнання. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте за телефоном +380 (95) 167-78-02 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання перевірки перевірки посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але не відкидаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів із дня отримання. Обміну та поверненню як товари неналежної якості не підлягають такі категорії товарів: скла, зарядки, кабелю, автомобільні зарядки, мережеве обладнання. Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте за телефоном +380 (95) 167-78-02 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників чи комісії за переказ грошей проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: пр. Миру, 2а. 54034, Миколаїв, Україна Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів провадиться на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів провадиться протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner